poniedziałek, 4 stycznia 2016

WITAM! #Stef


 
HEJ :)
Przepraszam od razu za to, że późno piszę posta, ale nie miałam jak na razie na to czasu.

Jak już wiecie nazywam się Flora, ale tutaj będę przedstawiała się jako Stef.
Dlaczego Stef? - zapytacie. Otóż jak zapewne wielu z was znacie grę MovieStarPlanet...
Właśnie od tej gry bierze się moja ksywka. Moje konto na MSP to Stefani12345678
Możecie mnie zapraszać jeśli chcecie.

Rocznikowo mam 14 lat. Jestem otaku (czyli bardzo lubię anime i mangę i jestem fanką japońskiej kultury). Mam czarne włosy i czarne oczy. Puddingg (Zuzę) poznałam właśnie na MovieStar, tak samo poznałam Elferkę (Wikę) i Patrycję. Zaproponowały mi współtworzenie tego bloga. Jak to ja zgodziłam się. Mam nadzieję, że będzie to dla mnie fajna przygoda, będę się tu dobrze bawiła i myślę, że wy również.
Pierwszy raz uczestniczę w prowadzeniu bloga, dlatego z początku mogę być trochę mało aktywna (w dodatku w obecnym czasie mam mały dostęp do komputera). Na razie muszę się jeszcze wiele nauczyć, ale mam nadzieję, że wszystko pójdzie gładko. 
To tyle jak na mój pierwszy post tutaj, więc...Cześć i do zobaczenia!
#Stef


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz