wtorek, 19 stycznia 2016

Jak oddać swój głos w konkursach na MSP? #Stef

Niektórzy z Was wiedzą, a nie którzy nie, więc teraz wam to pokarzę... 
Głosowanie w konkursach jest bardzo proste.
Zaczynamy od wejścia do "Miasta Filmów" (chyba nie muszę pokazywać gdzie ono jest).
Następnie wchodzimy w zakładkę "Konkursy".
Widzimy , że trwa jakiś konkurs. Niestety na rzeczy zgłoszone do niego na razie nie możemy zagłosować. Możemy za to oddać swój głos na poprzedni konkurs. Klikamy więc na strzałkę zaznaczoną przeze mnie w lewym górnym rogu. Zaniesie nas ona do poprzedniego tematu konkursu.
Wybieramy sobie kategorię, na którą chcemy oddać swój głos.
Wybierzmy na przykład kategorię "ArtBook".
Wchodzimy znowu w zakładkę "ArtBook", a następnie klikamy na artbook, na który chcemy zagłosować. Gdybyście wybrali zakładkę "Info" mielibyście tam informacje jak powinien wyglądać zgłoszony projekt.
Pod spodem lu obok powinno być napisane "Zagłosuj" czy coś w tym stylu. U mnie tego nie ma, ponieważ głosowanie zostało zakończone i teraz obliczane są wyniki, czyli "Czekanie na zwycięzcę".
To tyle z mojej strony. Mam nadzieję, że pomogłam. Jeśli mielibyście jakieś wątpliwości co do głosowania piszcie mi na gmailu lub w komentarzach.
#Stef

1 komentarz: